Migrare dinti, dinti strambi, malocluzie

Sfaturile primite aici nu pot inlocui vizita la medicul veterinar!

Moderator: emil_inka

biutzu
Initiat
Initiat
Mesaje: 41
Membru din: 29 Mai 2008, 08:27
Localitate: Galati

Migrare dinti, dinti strambi, malocluzie

Mesajde biutzu » 10 Feb 2013, 17:32

Una din porcutele mere are o problema la dintisori, nu am idee ce e. In linkul de mai jos este o poza. Mentionez ca sunt din Galati unde nu sunt medici veterinari prea buni in domeniul porcutilor. A mai patit/vazut cineva asa ceva la alti porcuti?

A single rose can be my garden, a single friend my world.

Avatar utilizator
Gemon
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 6845
Membru din: 27 Noi 2007, 10:22
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Probleme cu dintisorii

Mesajde Gemon » 10 Feb 2013, 21:32

Ce varsta are? E o problema recent aparuta sau avea si inainte putin diferit fata de normal (forma, alinierea etc.)?

Mai demult am discutat de problemele lui Fluffy aici viewtopic.php?f=4&t=1104 Ea este?

Fan avea mereu si are permanent si acum in suport, este mereu accesibil (lucru deosebit de important!!!)? Astept sa imi dai mai multe detalii despre porcusor si cateva informatii si despre dieta lui, pentru a putea ajuta. Neaparat sa primeasca vitamina C suplimentar, odata pe zi pe o perioada de 10-12 zile, poti cumpara sub forma de picaturi orale, 4-5 picaturi/zi, vezi
Imagine