Antibiotice cu efecte toxice si/sau fatale pentru porcusori!

Sfaturile primite aici nu pot inlocui vizita la medicul veterinar!

Moderator: emil_inka

Avatar utilizator
Gemon
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 6845
Membru din: 27 Noi 2007, 10:22
Localitate: Timisoara
Contact:

Antibiotice cu efecte toxice si/sau fatale pentru porcusori!

Mesajde Gemon » 30 Dec 2007, 04:58

Sunt foarte multe medicamente uzuale ce sunt interzise :!: pentru tratarea bolilor porcusorului, multe dintre ele fiind toxice si fatale pentru acest mic mamifer exotic.

Un medic cu experienta in tratarea porcusorilor de Guineea niciodata nu va prescrie si nu va administra nici una dintre antibioticele care sunt toxice pentru porcusorii de Guineea.

Pentru a nu i se administra vreodata animalutului Tau vreuna dintre antibioticele care actioneaza asupra florei intestinale si provoaca diaree ireversibila si fatala, sau o reactie alergica fatala, salveaza/tipareste acest fisier in format pdf.

In cazul in care se intampla ca porcusorul tau sa se imbolnaveasca, incearca sa cauti un medic veterinar care este specializat (si) in animale exotice, deoarece porcusorii sunt considerati animale exotice!


Imagine
Fisier pentru tiparire (56 KB)

Avatar utilizator
cryssa
Cercetas
Cercetas
Mesaje: 1862
Membru din: 02 Feb 2011, 01:57
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Antibiotice cu efecte toxice si/sau fatale pentru porcus

Mesajde cryssa » 05 Mar 2011, 22:19

nu am gasit spectam pe nici o lista. este interzis :?: ??
Ichi oku nin kara kimi wo mitsuketa yo...aitai yo...

Avatar utilizator
Gemon
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 6845
Membru din: 27 Noi 2007, 10:22
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Antibiotice cu efecte toxice si/sau fatale pentru porcus

Mesajde Gemon » 06 Mar 2011, 07:18


Avatar utilizator
ramona_inka
Expert Forum
Expert Forum
Mesaje: 3951
Membru din: 27 Noi 2007, 23:37
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Antibiotice cu efecte toxice si/sau fatale pentru porcus