PREZENTARE

Prezentari, loc de intalnire cu membri noi
veronica
Membru de Elita
Membru de Elita

PREZENTARE

Mesajde veronica » 29 Noi 2007, 17:32

saluty
ma numesc veronica,majoritatea ma cunoasteti drept mosqino(cel putin sper) si am 2 pocusori superbi :D pe shrekut si runty in varsta de 8 luni respectiv 4 luni...
in masura in care pot fi de folos o sa o fac cu toata dragostea
va salutam si pupacim din cluj napoca

bianca
Membru de Elita
Membru de Elita

Mesajde bianca » 30 Noi 2007, 01:01

hello,
numele meu este bianca (chiritoiu bianca). am o porcutza pe nume vusy care e o dulceatza si o scrofitza :P si pe care o iubesc enorm.
sunt si studenta la medicina veterinara, si sper ca peste 2 ani sa va pot ajuta fara sa gresesc :kiss:
va pup pe toti
Ultima oară modificat 23 Aug 2008, 00:38 de către bianca, modificat 1 dată în total.

Delia
Membru fidel
Membru fidel

Mesajde Delia » 30 Noi 2007, 11:51

Buna,
Ma numesc Delia si sunt din Bucuresti. Am o porcusoara de 2 anisori, FYFY, o dulceata. Cumintica si foarte afectuasa.
Momentan incercam sa mai luam o fetita puiut, deoarece sta ffff mult timp singurica. Sa speram ca o sa gasim un sufletel.

Toate cele bune,
:)

mik&zip
Nou venit
Nou venit

Mesajde mik&zip » 30 Noi 2007, 12:53

Eu sunt Erika si cum stiti mai toti sunt mamica a 2 porcusori ... Zippy este cel mare adult ... exact cat are nu stiu si Miky zis si Mikydutza l-am adoptat de a Gabriela anul acesta in vinerea mare. Printre altele sunt si mamica a 3 iepurasi pitici si a 3 catele. Si nu in ultimul rand al puiutului meu Erik-Andrei. :D
                            _____
Erika&Erik&Ghitza&Miky&|Zippy|

irina_duse
Nou venit
Nou venit

buna

Mesajde irina_duse » 04 Dec 2007, 23:15

ma numesc irina sunt din constanta si am 3 porcusori toti 3 sunt de sex masculin dar si sunt niste scumpi si niste jucausi dar din pacate unul dintre ei este bolnavior acum sper sa isi revina

mihaelaputz
Nou venit
Nou venit

Mesajde mihaelaputz » 05 Dec 2007, 12:41